wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki !

Siemka dzisiaj święto wszystkich zakochanych. Z tej okazji wszystkim kochającym się gołąbkom najlepsze życzenia. Sama bardzo jestem zadowolona z tego rocznych walentynek. Dzisiaj wypadały nam zajęcia malarstwa i gastronomia. Co wróżyło prace walentynkowe. Na malarstwie mieliśmy namalować dla swojego przyjaciela/przyjaciółki lub osoby w której jest się zauroczonym specjalny obraz anonimowy. Namalowałam portret pewnego chłopaka który mi się podoba ♥ Nikt nie wiedział prac innych więc nie miałam się o co martwić. Na gastronomi zaś robiliśmy serca czekoladowe. Na których mieliśmy za zadanie umieścić napis. Ja napisałam kawałek poezji oraz napis ,, Kocham cie na życie " i adresata. Mam nadzieję że mu smakowało. Oprócz tego otrzymałam dzisiaj walentynkę, jedna ale szczerą mam nadzieję że to od mojej sympatii. Ponieważ gdy go czytałam on patrzył na mnie z takich kochającym uśmiechem i głębokim spojrzeniem oczu.

Z okazji walentynek zrobiłam 2 walentynki, 1 kupiłam oraz mały dodatek, mini serduszka z filcu.

Tą kupiłam

Te dwie zrobiłam
Mini serduszka ♥

Do mojej walentynki były dołączone czekolatki. W pudełeczku były zaledwie 4 ale smakowały cudownie. całe wypełnione miłością ♥

 
To zdjęcie jest orginalne od producenta.
Życzę udanych Walentynek.. !
Oraz dedykuje te piosenkę wszystkim zakochanym:

1 komentarz:

  1. Supcio walentynki . ! Jakie to romantyczne, ty i on, Słodko :* Chciałabym mieć takie walentynki jak ty ♥ .!

    OdpowiedzUsuń