sobota, 4 lutego 2012

Siemanko !

Siemka jestem VERY CRAZY Plastuś, czyli Ewelina/Ewka ! Mówią na mnie Plastuś, ponieważ ciągle coś lepie, maluje, wycinam, wyklejam, gniotę, formuję, szyję, tkam, uplatam i długo by wymieniać. Jestem bardzo kreatywną osobą. Mam mnóstwo pomysłów. ! Ciągle coś robię. Nie mogę inaczej, to jest silniejsze ode mnie. Konto na Bloga dostałam po przyjaciółce Kasi, prowadziła bloga Just For Girls ♥ Mam przekazać wiadomość że przeprasza ale nie może dalej kontynuować prowadzenie bloga. Za co bardzo przeprasza. Wracając do mnie, mam 11 lat. Chodzę do 5 klasy. interesuje się wiadomo czym - sztuką i wszystkim z nią związanym ! Mam kociaka, wabi się Toby ( czytaj:Tobi )

  Słodziaczek prawda !

O mnie to chyba tyle, jestem zapalona artystką i na moim blogu będę dzieliła  się moimi pomysłami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz