czwartek, 16 lutego 2012

Mulina !

Siemanko dzisiaj przeglądałam sobie blogi. I jeden z nich mnie zainteresował. Było to blog nie jakiej Martyny, na którym podobnie jak ja pisała o swoim życiu i pracach. Stąd nazwa Życie jest Sztuką. Przeglądałam posty. I stwierdziłam że ta dziewczyna na prawdę ma talent. Prowadzi bloga od niedawna tak jak ja. Ale widać, że ma talent. W jednym z postów były zdjęcia zrobionych przez nią bransoletek z muliny.  Przypomniały mi się. Od razu poszła szukać czy przypadkiem nie mam. Znalazłam Pełne pudełko . Od razu wzięłam się do roboty. Poszperałam trochę w internecie i znalazłam kilka fajnych technik! Sami oceńcie:



Ten sposób strasznie mi się spodobał



I ten również.




Teraz coś dal fanów Regge..
 


Znalazłam kilka kawałków rzemyka 
i stworzyłam te oto stylową bransoletkę:


Jak wam się podobają moje prace? Która najbardziej się wam podoba?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz